+ -

search

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - ΔΙΕΘΝΗ

7 χρόνια μετά την τελευταία τους επίσκεψη, ένα από τα πιο πετυχημένα και συζητημένα συγκροτήματα του metal ήχου ξαναγυρνάει στην Ελλάδα (Παρασκευή 1/6 στο Principal της Θεσσαλονίκης, Σάββατο 2/6 στο Gagarin). Δεν θα χάναμε λοιπόν την ευκαιρία να πούμε δυο λόγια με τη Lindsay Schoolcraft, που εκτελεί πλέον ρόλο «εκπροσώπου» της μπάντας

Υποθέτω πως τα μεγαλύτερα νέα φέτος για τους Cradle Of Filth είναι η 20ή επέτειος του Cruelty And The Beast (1998). Ξέρω ότι ετοιμάζετε μια remastered επανέκδοση. Μπορείς να μας πεις για αυτήν;

Πραγματικά, δεν έχω να πω και πολλά. Έγινε το remaster εκείνο που όχι μόνο χρειαζόταν, μα που αναλογούσε και στον δίσκο. Νομίζω ότι οι οπαδοί θα το απολαύσουν.


Ποιος είναι αλήθεια ο αγαπημένος σου Cradle Of Filth δίσκος από αυτούς στους οποίους δεν συμμετείχες και γιατί;

Ξεκάθαρα το Midian (2000). Στο μυαλό μου πρόκειται περί αριστουργήματος. Με τον χαρακτήρα και την ατμόσφαιρά του, το θεωρώ ως ένα Halloween άλμπουμ. Αγαπώ τα πάντα σε αυτό, από την αρχή μέχρι το τέλος.

Προσωπικά, θεωρώ το Cryptoriana: The Seductiveness Of Decay (2017) το καλύτερο πράγμα που έχετε κυκλοφορήσει μετά το Midian: έναν επιτυχημένο συνδυασμό του παλιού ύφους με μια διακριτική πινελιά από τον μοντέρνο ήχο των Cradle Of Filth. Τι ανταπόκριση είχε;

Σε ευχαριστώ! Νομίζω ότι η ανταπόκριση του κόσμου ήταν πολύ καλή. Είμαι δε πολύ περήφανη για το συγκρότημα, γιατί όλοι πιεστήκαμε ώστε να κάνουμε το Cryptoriana: The Seductiveness Of Decay τόσο εξαιρετικό, όσο τελικά κατέληξε να είναι.

31yyCof_2.jpg

Το "The Night At Catafalque Manor" είναι με διαφορά το αγαπημένο μου κομμάτι στον δίσκο. Ορισμένα τμήματά του μοιάζουν μάλιστα σαν ξεκάθαρος φόρος τιμής στα κορυφαία σημεία του Dusk… And Her Embrace (1996). Πώς και το αφήσατε εκτός κανονικής ροής, χρησιμοποιώντας το ως bonus track; Επίσης, πρόκειται για νέο κομμάτι ή είχε μείνει από αρκετά παλιότερα sessions;

Αυτός ήταν ο μοναδικός δίσκος στον οποίον συμμετείχα εκτελεστικά, παίζοντας πλήκτρα. Δεν γνωρίζω λοιπόν πώς ακριβώς κατέληξε ως bonus track ή αν προϋπήρχε σε κάποια μορφή. Υπεύθυνος για αυτές τις επιλογές είναι συνήθως ο ντράμερ μας, ο Martin Skaroupka.

Είσαι μέλος του συγκροτήματος εδώ και 5 χρόνια. Προφανώς, για να παραμένεις, τα πράγματα πάνε καλά και η χημεία μεταξύ σας λειτουργεί, ειδικά έχοντας κατά νου το πόσο ασταθές υπήρξε το line-up των Cradle Of Filth καθόλη την ιστορία τους. Πόσο σχεδιάζεις να συνεχίσεις μαζί τους; Συμμετέχεις και στη συνθετική διαδικασία;

Θα ήθελα να παραμείνω όσο περισσότερο γίνεται! Ξεκάθαρα τα πηγαίνουμε πολύ καλά με αυτήν τη σύσταση. Πλέον δεν συμμετέχω και πολύ συνθετικά. Στο Hammer Οf The Witches (2015) είχα κάποια παρουσία, αλλά στο Cryptoriana ήταν ελάχιστη. Το συνθετικό μου στυλ είναι βλέπεις πολύ διαφορετικό, οπότε συγκρούεται συχνά με τις ιδέες της μπάντας.

31yyCof_3.jpg

Πότε να περιμένουμε καινούριο δίσκο; Γνωρίζεις αν ο ήχος θα παραμείνει μια διασταύρωση παρελθόντος και παρόντος;

Θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε για τον καινούριο δίσκο αργότερα μέσα στη χρονιά. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση αυτήν τη φορά, ώστε να μη βαλτώσει ο ήχος μας.

Έχουν περάσει 7 χρόνια από την τελευταία εμφάνιση της μπάντας στην Ελλάδα. Υποθέτω όμως ότι για σένα θα είναι η πρώτη φορά εδώ, συναυλιακά τουλάχιστον. Ποιες είναι λοιπόν οι σκέψεις και προσδοκίες σου;

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Αγαπώ την Ελλάδα και έχω περάσει κάποιον χρόνο στην Αθήνα και στην Κρήτη –έχω πολύ καλές αναμνήσεις και από τα δύο ταξίδια. Είμαι σίγουρη πως οι οπαδοί μας λαχταρούν για την επιστροφή μας, και προσωπικά ανυπομονώ για τη συναυλία.

Τι να περιμένει το κοινό όσον αφορά τη setlist; Προφανώς θα υπάρξει έμφαση στο τελευταίο άλμπουμ, αλλά να ελπίζουμε και σε εκπλήξεις από το σκοτεινό παρελθόν, ειδικά από το Cruelty And The Beast, μιας και έχουμε και την επέτειο;

Έχουμε ένα διάλειμμα πριν έρθουμε στην Ελλάδα, οπότε μπορεί να προσθέσουμε κάποιο καινούριο τραγούδι για να διαφοροποιηθεί η setlist. Είμαστε πολύ τυχεροί, άλλωστε, γιατί με το παρόν line-up μπορούμε να παίξουμε επί σκηνής όποιο κομμάτι θέλουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που παίζουμε π.χ. το “Bathory Aria”.

 

×